WebKiller.pl
Znajdź nas na



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poradnik de_dust2 czyli skany, miejscówki, taktyki
#1
W tym poradniku pokaże wam skany, miejscówki, ciekawostkę oraz jak rzucać granaty na mapie de_dust2

Zacznijmy od skanów:

Oto zdjęcia na których zaznaczone zostały miejsca przez które można strzelać oraz te przez które strzelanie jest bezsensowne.

Kolor czerwony: nie można skanowania
Kolor pomarańczowy: można skanować tylko przy krawędziach
Kolor zielony: można skanować

[Image: 1.jpg]

[Image: 2.jpg]

[Image: 3.jpg]

[Image: 4.jpg]

[Image: 5.jpg]

Zdobywanie bombsitów:

A

Biegnąć od strony gali (shorta) pamiętamy oczywiście o smoku na środek (mida) aby żaden snajpera z przeciwnej drużyny nas nie zabił w pierwszych sekundach gry, no chyba że mamy dobrego snajpera po swojej stronie któremu ufamy że nas uratuje albo po prostu liczymy na farta to można wtedy spróbować zaoszczędzić te parę stówek na smoka. Gdy już wbiegniemy na galę trzeba być bardzo ostrożnym ponieważ przeciwnik już może na nas czekać schowany zaraz za ścianą (tam gdzie stoi nasza postać na zdjęciu niżej), za schodami lub nad nimi (tam gdzie ich narysowałem). Kiedy już wyczyścimy wszystkich do schodów powinniśmy się zainteresować lewą stroną ponieważ tam też mogą kryć się przeciwnicy za schodkami oraz za ścianą na koszykach (zaznaczone na fioletowo na zdjęciu niżej)

[Image: 6.jpg]

Na kolejnym zdjęciu jeszcze raz zaznaczyłem na fioletowo te miejsca z innej perspektywy

[Image: 7.jpg]

są tam także zaznaczone inne pozycje gdzie mogą kryć się antyterroryści lub terroryści jeśli odbijamy bs. Na czerwono zaznaczone są miejsca w których najczęściej znajdują się przeciwnicy więc warto się w nie wcelowywać (za rogiem ściany oraz za skrzynkami). Na pomarańczowo miejsca w których też często ktoś się chowa ale już nie tak jak w miejscach zaznaczonych na czerwono (za pierwszymi i drugimi beczkami oraz podskakujący przeciwnik za murkiem). Ostatnie miejsca zaznaczone na niebiesko są najmniej obleganymi kryjówkami ponieważ są to słabe miejsca do chowania się.

Ostatnie zdjęcie od tej strony pokazuje kolejne miejsca gdzie mogą czekać gracze, prawie wszystkie zaznaczone są na czerwono, 1 tylko na pomarańczowo, przy aucie. Zaznaczyłem także na zielono mnie więcej linię widoczności snajpera z dołu (pit) na długiej (long), jeśli mamy AWP to warto podłożyć w tym miejscu bombę i uciec do dołu na długiej aby gracz ct miał bardzo utrudnione zadanie jeśli idzie od strony gali lub środka

[Image: 8.jpg]

Quote:Ciekawostka - na zdjęciu widać że auto się nie pali jednak po którejś aktualizacji zapłonęło dzięki czemu jeśli przeciwnik naciera z długiej można się schować za płomieniami które znacznie ograniczają widoczność przeciwnikowi jednak my widzimy go bardzo dobrze on może przejść obojętnie nie dostrzegając nas, tak samo działa granat zapalny, jeśli staniemy zaraz przed płomieniami kucając to jesteśmy słabo widoczni.

Teraz trochę o długiej (longu) NIGDY nie wbiegaj na długą samemu bo prawie zawsze stoi tam snajper i jeśli cię trafi to zginąłeś na marne i tylko osłabiłeś swoją drużynę, jeśli wbiegasz z całą drużyną albo chociaż z jednym członkiem drużyny to w przypadku gdy ktoś z was zginie drugi ma czas aby przebiec za niebieski kontener lub ustawić się tak że przeciwnik po wychyleniu nie będzie się tego spodziewał i zostanie zabity. Jeśli nawet snajper spudłuje a będziesz sam to szybko przeładuje i prawdopodobnie i tak cię trafi natomiast jeśli będzie was więcej to drugi raz raczej się nie wychyli ponieważ będzie miał przynajmniej 2 cele i uzna że mu się to nie opłaca przez co będzie próbował wycofać, wtedy trzeba spróbować szybko go dogonić i zastrzelić.

Kiedy już uda nam się wbiegnąć na długą w zależności od tego jak szybko to zrobiliśmy musimy sprawdzić kilka miejscówek. Jeśli wbiegając widzisz że przeciwnicy dopiero próbują dobiec do dołu to prawdopodobnie za ścianą po prawej stronie oraz za niebieskim kontenerem nikogo nie będzie

[Image: 9.jpg]

Na zdjęciu wyżej znów zaznaczyłem na czerwono miejsca w których najczęściej chowają się gracze (w dziurze), na pomarańczowo miejsca mniej zagrożone ale też oblegane (za prawą ścianą i za kontenerem), na niebiesko miejsca w których najrzadziej znajdziemy przeciwnika (za dołem oraz na kontenerze jednak ta miejscówka wymaga podsadzenia więc prawnie nikt z niej nie korzysta). Ostatni kolor fioletowy to miejscówki które też się sprawdza ale jeśli postanowimy zdobywać długą nie w pierwszych sekundach rundy tylko np. wycofując z b na a

Teraz to samo miejsce z innej perspektywy + kolejne miejsca o których pisałem już opisując shorta

[Image: 10.jpg]

B

Wbiegając na B od górnego trupa (up dark) musimy pamiętać że gracz ct może przez środek dobiec aż na schodki dlatego zawsze powinniśmy spojrzeć w prawo

[Image: 11.jpg]

a teraz od strony ct, gdzie warto sprawdzać miejscówki (na schodach przy ścianie oraz na górze przy skrzynkach)

[Image: 12.jpg]

Jeśli udało nam się dobiec do tunelu to zwracajmy uwagę na miejsca zaznaczone na zdjęciu niżej, na czerwono (za skrzynkami i beczkami) to miejsca idealne dla snajperów i często są zajmowane, na pomarańczowo (po lewej za ścianką tam gdzie ten trup, za ścianką po prawej na blisko oraz po prawej na skrzynkach) miejsca mniej oblegane ale o których niektórzy początkujący gracze nie wiedzą i przez to giną, na niebiesko (po lewej za ścianą w rogu) miejsce coraz mnie zajmowane przez graczy, częściej używane było w poprzedniej części gry css ponieważ nie było w niej możliwości wskakiwania na skrzynki po prawej.

[Image: 13.jpg]

ok idziemy dalej, zdjęciem niżej pokazuje jeszcze raz poprzednie miejscówki oraz kilka nowych nie widocznych na poprzednim zdjęciu, jak widzicie jest bardzo dużo miejsc gdzie można stanąć więc jest to raczej trudniejszy bs do zdobycia w szczególności jeśli nie idziemy całą ekipą. Na pomarańczowo doszły miejsca przy aucie, w drzwiach oraz za wszelkimi skrzynkami

[Image: 14.jpg]

Na bombsite B można wbić także od środka ale tamtędy też nie będzie łatwo ponieważ wbiegając przez bramę możemy od razu zebrać heada od snajpera zaznaczonego na czerwono, jeśli uda nam się tego uniknąć to musimy rozejrzeć się w prawo szukając przeciwnika na respie ct zaznaczony na niebiesko bo według mnie najrzadziej ktoś się tam ustawia ale także musimy uważać na kolejnego snajpera z bombsitu A dlatego warto zadymić tą stronę aby skupić się na lewej stronie, zaznaczone na pomarańczowo miejscówki są też często zajmowane (na rusztowaniu, w oknie oraz za skrzynkami). Ostatni kolor fioletowy to miejsce gdzie może czaić się gracz ct podczas odbijania bsa

[Image: 15.jpg]

Czas / timing:

Tutaj jeszcze zdjęcie mapy przedstawiające gdzie mniej więcej może dobiec grac ct i gdzie wtedy będzie gracz tt

[Image: 16.png]

Na koniec filmiki do taktyk jak rzucać granaty:

pierwszy filmik od Izaka zaczyna się od 3:02


drugi krótszy od xynz


i jeszcze trzeci filmik zagraniczny od frenchiesmedias


Mam nadzieję że po przeczytaniu tego poradnika dowiedzieliście się czegoś nowego jednak najlepiej uczyć się po prostu grając lub oglądają turnieje w CSGO bo tylko grając z lepszym od siebie nauczymy się czegoś nowego i przydatnego.

Poradnik jest własnością forum eSportowego WebKiller.pl i zakazuje się jego kopiowanie na inne strony
Reply
#2
Fajny poradnik tylko fotki chyba jeszcze ze starych patch'y CS:GO.
Reply
#3
zdjęcia znalezione w internecie i dodane do nich miejscówki ale jeśli coś się zmieniło to nie znacznie i nie wpływa to na miejsca w które trzeba celować
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Wszystko o Smoke'ach na de_Dust2 ReklamiorzCMG 0 1,184 10-02-2016, 14:22
Last Post: ReklamiorzCMG
  Jak rushować B na de_dust2! ReklamiorzCMG 0 1,540 31-01-2016, 19:34
Last Post: ReklamiorzCMG
  TAKTYKI Jak atakować BS A na mirage + ŚWIĄTECZNY GIVEAWAY KamcioTV 0 1,348 14-12-2015, 01:26
Last Post: KamcioTV
  Jak kryć longa na de_dust2, pop flash KamcioTV 0 1,165 01-12-2015, 22:33
Last Post: KamcioTV
  Smoke de_dust2 (Videos) zeten 0 2,331 24-10-2014, 12:04
Last Post: zeten

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)